Лучшая цена на алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги





This groundbreaking book introduces the application of statistical methodologies to e-Commerce data With the expanding presence of technology in today's economic market, the use of the Internet for buying, selling, and investing is growing more popular and public in nature. Statistical Methods in e-Commerce Research is the first book of its kind to focus on the statistical models and methods that are essential in order to analyze information from electronic-commerce (e-Commerce) transactions, identify the challenges that arise with new e-Commerce data structures, and discover new knowledge about consumer activity. This collection gathers over thirty researchers and practitioners from the fields of statistics, computer science, information systems, and marketing to discuss the growing use of statistical methods in e-Commerce research. From privacy protection to economic impact, the book first identifies the many obstacles that are encountered while collecting, cleaning, exploring, and analyzing e-Commerce data. Solutions to these problems are then suggested using established and newly developed statistical and data mining methods. Finally, a look into the future of this evolving area of study is provided through an in-depth discussion of the emerging methods for conducting e-Commerce research. Statistical Methods in e-Commerce Research successfully bridges the gap between statistics and e-Commerce, introducing a statistical approach to solving challenges that arise in the context of online transactions, while also introducing a wide range of e-Commerce applications and problems where novel statistical methodology is warranted. It is an ideal text for courses on e-Commerce at the upper-undergraduate and graduate levels and also serves as a valuable reference for researchers and analysts across a wide array of subject areas, including economics, marketing, and information systems who would like to gain a deeper understanding of the use of statistics in their work.
Казакевич А. E-commerce Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
(0+) E-commerce: Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Алексей Казакевич E-commerce. Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Алексей Казакевич E-commerce. Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Казакевич А. E-commerce: Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Казакевич А. E-commerce: Как завоевать клиента и не потерять деньги алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Максим Спиридонов Айнар Абдрахманов, основатель и руководитель Babystep.tv алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Занин С. Деньги Как заработать и не потерять алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Стрелкова З. Вложить и получить Как не потерять деньги в проекте алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Рысев Николай Юрьевич Как завоевать клиента алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Рикардс Дж. Путь к руинам Как не потерять свои деньги в следующий экономический кризис алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Роман Рыбальченко 4 главных канала продаж для e-commerce алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Группа авторов Control and Security of E-Commerce алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Сергей Ситарис Дураки и прохвосты алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Galit Shmueli Statistical Methods in e-Commerce Research алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Наталия Грибуля Говорят, кризис — лучшее время для инвестиций. Как изучить отчетность компании, не сойти с ума и не потерять все? алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги
Авторский коллектив «Буферная бухта» 8 глупых способов вложить деньги и всё потерять алексей казакевич e commerce как завоевать клиента и не потерять деньги


  • Страница:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18